FREE SHIPPING: Pembelian RM100 & ke atas (Sem. Malaysia shj)
Tips Menghilangkan Masalah Kulit Kering,Kusam Dan Tak Bermaya

SERIOUS KULIT DAH X KUSAM LEPAS MINUM EPHYRA .

Ephyra Drink ni ada kolagen yang bertindak sebagai protein dalam badan kita tau. Ia sangat membantu kulit dari masalah kering, kusam & tak bermaya.

Kolagen dalam badan kita akan menurun mengikut peningkatan usia. Sebab tu lah kolagen sangat penting untuk badan kita tau. Kalau korang nak tahu, kolagen yang terdapat dalam Ephyra Drink ialah kolagen ikan laut dalam dari Perancis.

Memang terbukti dapat kembalikan keremajaan kulit korang sebab kolagen ni ada agen antioksida semulajadi yang melindungi kulit dari radikal bebas.

Haa siapa yang tak cuba lagi tu, korang wajib minum Ephyra sekarang untuk kekal nampak muda. Raya bape bulan je lagi ni.